FIFA 09 & PES 09

Давно я вже не бавився в ігри… Якраз недавно друг дав мені диск з такими іграми: FIFA 09, PES 09 (Pro evolution Soccer), та FIFA manager 09. Перші дві вирішив встановити, а бути менеджером в грі для мене нудно, тому менеджера навіть не переглядав. Тому хочу навести маленьку характеристику – порівнянняміж ФІФА та ПЕС.

FIFA 09. Досить непогано змінили інтерфейс гри.  Але от не знаю чому, графіка здалась мені паскудною. Також прикольним є те, що одразу пропонують Вам зареєструвати псведо для гри онлайн. Новий режим ( майже новий), розвитку одного гравця – там навіть в міру вашого розвитку змінюється ваше прізвисько, на початку воно – вічний запасний. А так, геймплей загалом непоганий. Підбірка треків досить гармонійно зливається з самим ” бродженням”. Але, все-таки, чомусь той ФІФА 08 мені сподобався більше. ( і не останнім чинником було те, що там я грав тернопільською “Нивою”🙂 )

PES 09. Чесно кажучи це було моє перше знайомство з грою цієї серії. Звісно після ФІФА вона мені не дуже – то і сприйнялась, але постараюсь бути об’єктивним. Вражає аналог режиму гри одним гравцем у ФІФА 08-09. Називаються він тут “Стати легендою” чи “Become a Legend”. Режим на багато продуманіший, і думаю якби мій комп так часто не підвисав був би і цікавим😉 . А отам де редактор гравців, ви можете загрузити з зображення власне обличчя – якщо постаратися – ефект вражає!  Коротше кажучи купа новизни. Графіка на вищому рівні ( ну в мене трішки клинило) , також там потрібно класти свої настройки, але це робиться не в грі, а в спеціальному додатку до неї. Загалом непогано, але я всерівно видалю їх з компа ( поки йому не приснився дивний сон😉 )

Висновок такий: Найкраща гра – КС!😉
__________________________________________________
Часто в людей виникають проблеми з оформленням документів. Якщо Вас цікавить переоформление ООО , то можете відвідати сайт Юридической фирмы і знайти там відповіді на ваші питання.

Позначки: ,

Відповідей: 2 to “FIFA 09 & PES 09”

  1. NoVel Says:

    У мене лише одна гра зараз встановлена – PES 09. На відміну від фіфа, пес вражає своєю реалістичністю геймплея, класною графікою і штучним інтелектом гравців.

  2. Indragop Says:

    @NoVel
    НУ є таке, особливо на рахунок того штучного інтелекту. Все -таки в ПЕС більше можливостей

Залишити відповідь

