Останній дзвоник…

Здавалося б прикольна мить прийшла! Звісно, не будимо враховувати ту практику чи ще щось, що лишилось “доробити”😉 . Чесно, в 10 класі я його сприйняв досить непогано. Залишилось лишень відбути ті екскурсії і все… повноправний відпочинок, якщо його таким можна назвати, хоча я й не дуже то напрягався цьогоріч. Тепер розкажу про деякі речі, що зацікавили.
Уже другий рік підряд призерам олімпіад виплачують премії. В нашій школі рекорд – 800 грн. і ще кругорічна стипендія! Як на мене – прикольно! Жаль, що вже завтра буде ходити купа малих, бухих, борзих і наглих семи-восьмикласників. Я собі в 10 (11) класі такого не дозволю, а ці малі вже таке витворяють, соромно, але з другого боку – це ж все-таки ЕВОЛЮЦІЯ!😀 Мені досить повезло, у нашому класі немає жодного “гопніка”, всі нормальні пацани. Пішли собі після дзвоника в “кабаре”, пограли карти попили хто квасу, хто бірміксу, та й усе… Звісно поржали один з одного, ну і ще з тих малих. А незабаром туристичні змагання з ночівлею – о це “праздник душі” буде! – цілу ніч бродиш в пошуках пригод, але це все згодом. Літо обіцяє бути неспокійним, думаю підготовка до тестів заб’є мені голову десь серед літа і тоді – гудбай, відпочинок!😉 Ну а Вам бажаю нормально повеселитись, вступити, відпочити, заробити , повідпочивати і тд. і тп. ….. Загалом так: щастя, здоровля і всіх земних благ🙂
Сайти, які займаються дизайном: цвет в интерьере ну звісно цветовое оформление🙂

Позначки: ,

Відповідей: 8 to “Останній дзвоник…”

  1. Адмін_default Says:

    Присвячено сайтам, які займаються дизайном: цвет в интерьере ну звісно цветовое оформление🙂

    це шо?

  2. Indragop Says:

    @Адмін_default
    А шо дуже мішає?!

  3. Адмін_default Says:

    ні не мішає просто мені цікаво : біржа ссилок?

  4. Indragop Says:

    @Адмін_default
    НІ, це інше… спитаєш в асьці

  5. Адмін_default Says:

    слух зроби на блозі “битву коментаторів”

  6. Indragop Says:

    А, це дійсно прикольна штука. Дякую за ідею, ще обміркую її

  7. Адмін_default Says:

    обміркуй , бо я стопудово буду на першому місці=)))

  8. Indragop Says:

    @Адмін_default
    Може бути😉

Залишити відповідь

