Віртуальне кохання або психологія спілкування в соціальних мережах

Як завжди пишу про те, що мене турбує, турбувало або буде турбувати😉 ( хоча звідки мені знати про майбутні турботи ) . Цього разу мова піде про ідею створення стосунків між людьми за допомогою інтернету, а саме соціальних мереж, чатів і тд. і тп. Майже завжди, після того як людина отримує більш-менш постійний доступ до інтернету, вона в першу чергу потрапляє до чатів і це їй здається цікавим ( якщо не найцікавішим😉 ) . Отак було і зі мною. Одразу знаходиш собі якогось постійного співбесідника, часто -протилежної статі. І от тут, не знаю чому, але це було не тільки в мене але й у знайомих, Вам здається, що натрапила на Вас віртуальна любов, кохання. Реакція – Ви всюди створюєте теми ” Чи існує віртуальне кохання?” , “Чи може це кохання перетворитись в реальні стосунки?” , ну і всяке -таке. Тоді єдиною моєю метою коли я заходив в інтернет було спілкування з моєю “подругою” . “Стосунки” між нами розвивались дуже швидко, самі ж розумієте, тут ніхто не враховує комплексів, ваших “гальмувань” та інших недоліків. Але в кінці-кінців, наступає криза, хочеться чогось реального, отоді “відносини” руйнуються. Мій висновок такий: нічого схожого на віртуальне кохання НЕМАЄ! Це був єдиний випадок такого мого закохування в дівчину з ніком “Скалка”. Але те все тільки мої навіювання, які були пов’язані з браком досвіду спілкування в соц.мережах. Зараз я в цьому впевнений на всі 100% . А тепер ще один випадок: Ви в комусь зацікавлені і знаєте, що той хтось відповідно зацікавлений Вами. Ви переписуєтесь, спілкуєтесь. А тепер розкажу про парадокс, який часто зустрічався в мене. Якщо я напишу на чиєсь одне повідомлення своїх 2, то мій співбесідник одразу думає, що я в ньому більше зацікавлений😉 . І отак буває, люди щоб не виказувати почутів можуть мовчати тижнями, очікуючи, що другий напише і навпаки. Смішно, але така дурнувата психологія. Сам я, ніколи не захоплювався такими “іграми”, але часто провокують. Висновок: соц.мережі все-таки тормозять розвиток реальних почуттів, але відмовитись від них я явно ще не готовий🙂 .
Зараз Вам можуть запропонувати також иглоукалывание , тобто акупунктуру від професійних виробників мед. обладнання

_______________________________________________
18% В Месяц Мало?

Позначки: , ,

Відповідей: 15 to “Віртуальне кохання або психологія спілкування в соціальних мережах”

  1. Адмін_default Says:

    був би я кацапом сказав би : БРЕД ИМХО!

  2. Indragop Says:

    @Адмін_default
    Завжди хотів зрозуміти суть цих слів

  3. Адмін_default Says:

    хочи дальше😀

  4. Indragop Says:

    🙂 скажи, тема фігова чи моя манера писання ?

  5. Адмін_default Says:

    тема ні в тин ні в ворота

  6. Indragop Says:

    @Адмін_default
    пошукові запити, розумієш?!

  7. Адмін_default Says:

    не цільова аудиторія, розумієш?

  8. Indragop Says:

    @Адмін_default
    ДУмаю, в таких блогів як мій немає абсолютно цільової аудиторії

  9. Адмін_default Says:

    тоді якого хера я на нього так часто заходжу???

  10. bezlik Says:

    Нормальна тема, але я з викладеною думкою не погоджуся. Все тут залежить від власного ставлення. Хочеш мати лише співрозмовника, щоб було з ким язик та клаву розім’яти – матимеш такого. Хочеш кохання – тримай кохання.
    З власного досвіду точно можу сказати, що знайти можна і те і інше. Наприклад, зі своєю кращою подругою познайомився на Ласт.фм.
    Кохання теж було, але не цілком щасливе.
    Приблизно з половиною людей, з якими інтенсивно спілкуюся в інеті, потім зустрічаюся в житті. Так що робіть висновки.

  11. Indragop Says:

    @bezlik
    Кожному своє🙂

  12. Dj_ZOV Says:

    Віртуально звичайно добре, але справжнє – живе спілкування не замінити нічим!) В інеті одне, а вжитті по іншому!) Робим висновки!

  13. Aspire Says:

    жжёть

  14. Dj_ZOV Says:

    Ні насправді зі своєю теперішньою дівчиною я познайомився через “контакт”!) Хоча вона з мого міста, Ми ходили в один клуб, але я ніколи її не замічав!)

  15. Indragop Says:

    @Dj_ZOV
    Бо ти лось!🙂

Залишити відповідь

