Халява, шара, просто-так…

Зовсім не знаю як це назвати, але напевно наші люди або неуважні, або не люблять халяви🙂 . Ще місяць назад, ось тут написав, що можу безкоштовно віддати свій голд акаунт на депозітфайлс. Мені він аж ніяк непотрібен, так як мій нет не дозволяє качати швидше аніж 120 кб/с. От мене зацікавило, чи хтось відреагує, якщо я напишу про це на головній. Просто напишіть в коментарі, підпишіться на дописи через ту форму, що зправа і все – голд акаунт Ваш!
______________________________
переводчик текстов онлайн

Позначки:

Відповідей: 12 to “Халява, шара, просто-так…”

  1. Default Says:

    просто ті голди нікому не треба😀

  2. Indragop Says:

    @Default
    Та чо, по-перше не чекаєш 60 секунд, а по-друге немає ліміту швидкості

  3. Default Says:

    крута гра! http://www.cyberarena.tv/video_show.php?video_id=901

  4. Indragop Says:

    @Default
    До чого тут мій блоГ?! – До речі, а чого ти вже не Admin_default?

  5. m-yarix Says:

    У мене також максимальна швидкість закачки 120 кб/с. І думаю, що не у мене одного, тому і не відгукуються. Або просто нічого не качають з того файлообмінника.

  6. Default Says:

    хз чого не Admin_default , а гра реально класна!!!

  7. Indragop Says:

    @Default
    Зара подивлюсь шо то таке

  8. Indragop Says:

    Ну, гра дійсно прикольна, але качати не буду

  9. Default Says:

    чого

  10. Indragop Says:

    та ну ті забавки

  11. illusions Says:

    Депозит не дуже популярний, от якби рапіда – то багато би охочих знайшлось.

  12. Lubertus Says:

    Это забавная фраза

Залишити відповідь

