Як створити власний міні-чат для сайту

Ще давніше бачив таку штуку на одному з порталів, вирішив зробити і собі таке, як воно мені вдалося судити Вам. Насправді нічого складного немає, для створення свого міні-чату існує спеціальний сервіс. Він повністю на англійській, але думаю якщо озброїтесь перекладачем, то все буде ОК🙂 .
1) Заходимо туди і нажимаємо “sign up” – заповнюємо дані і реєструємося.
2) Там де пише “Look & Feel” можемо задати розміри та інші характеристики ( дизайн, кількість постів, частота оновлень і тд. і тп.)
3) В “Option” можемо настроїти вигляд посмішок, тобто смайлів і ще деякі фільтри.
Коли все готово, нажимаємо “Publish” і отримуємо код, який вставлємо туди де нам потрібно.
!) Також там можна купити преміум чат за 2 долари в місяць, але то таке….

Тепер коротко розкажу як покласти свої смайли. Отож, заходимо в свій акаунт на Cbox’і.

смайли

смайли

Робимо так як на малюнку. Я брав смайли з свого юкозівсьокого сайту і з деякого чату. В кінці не забуваємо натиснути “Save” – тобто зберегти продукти своєї праці
Що отримав я можете побачити сайдбарі.
Не знаю чи комусь пригодиться, але про сам факт існування я написав, далі вирішувати Вам.

__________________________________________________
Та ще декілька посилань: Body piercing, боди арт, все для татуировки , а також туроператор по отдыху на Кипре.

Позначки:

Відповідей: 10 to “Як створити власний міні-чат для сайту”

  1. Anri Says:

    не менше ніж дуже цікаво!
    Справді мабуть і собі оформлю таке, помітно оживляє сайтик!

  2. Indragop Says:

    @Anri
    Ага, інтерактивності додає 8 )

  3. m-yarix Says:

    Це все цікаво, але яка найбільша кількість читачів зазавичай одночасно перебуває на блозі? 1-2. З ким спілкуватись в чаті? Хіба що тобі потрібно постійно перебувати он-лайн.

  4. Anri Says:

    m-yarix ну в мене буває й 5 і 8… і більшість часу робочого дня я буквально на блозі) отож… хочу спробувати)

  5. Indragop Says:

    @m-yarix
    Та це так як на автобусній: кожен після себе залишай напис: ” Тут був Вася”, “тут був дядько петро”, “секс по телефону 8097********” і таке інше😀

  6. Anri Says:

    така не зовсім простенька роботка з цими смайликами…)))
    а питання стосовно зміни дизайну… його можна міняти тільки з самого початку в реєстрації? чи можна руками тільки ?

  7. Indragop Says:

    @Anri
    Там нічого складного немає зовсім. Я свої десь за 5 хвилин поклав. А дизайн можеш поміняти будь-коли. Ось наприклад в мене, як видно, прозорий, а загалом їх десь штук з 20 ( дизайнів).

  8. Anri Says:

    @Indragop
    мабуть я взагалі ламер…не можу знайти де мінятитой дизайн…(

  9. Anri Says:

    Anri :
    @Indragop
    мабуть я взагалі ламер…не можу знайти де мінятитой дизайн…(

    знайшов)

  10. Indragop Says:

    @Anri
    Я за тебе радий😉

Залишити відповідь

