СкандІнавські аукціони – чесТні аукціони

Дуже хочу подякувати пану Default’у за тему, якою він мені цілий час надоїдав в коментах. Мова піде про Скандинавські аукціони. Дивно, але раніше я зовсім про них не чув.  Диво ринкової торгівлі!

Читаю на одному з форумів :

Недавно почав діяти новий аукціон “Задаром”. Один з його адресів –  *******  Нові товари можна виграти зі знижкою до 95%.

І дійсно бачу, що на головній список товарів зі смішними цінами :)  Телефони, компи і інші апарати по 5-10 рублів! Зверху таймери, які вказують час до закінчення аукціону і кнопка для того, щоб зробити Вашу ставку. Пропонують  зареєструватися і таким чином отримати бонус 1000 рублів.

Зразу проводимо експеримент: шукаю сайти такої ж тематики.  – Є, при чому досить багато. Десь відсотків 30% різняться між собою тільки доменним іменем (структура, дизайн, ціни – все однакове). Думаю висновок звідси логічний. Далі дивлюсь на шапку – пише “честні аукціони” , щось мені раніше здавалося, що правильно все-таки “чесні”. НА іншому сайті бачу “Скандінавські аукціони” . Це або веб-майстер суржиковий або навіть не знаю.  При реєстрації рекомендують вказувати реальні дані, бо ж потім на ті дані приз отримавути Ви в ідеалі мали б😉 . Реально, скандинавські аукціони річ цікава, якщо врахувати наші захоплення шарою. Але мене вони мало радують, щось надто я переконаний що це все фуфло, лохотрон  і таке інше… Ё) . Якщо Вас таке зацікавило – введіть словосполучення “скандинавські аукціони” в гуглі – одразу маса пропозицій.

_________________________________________________

Також хочу позначити один дуже цікавий ресурс під назвою Цікаво про цікаве . Проект, думаю, доволі перспективний, а особливо для шукачів всякого неординарного. Якщо Ви використовуєте свій інтернет як пізнавальний інструмент, то цей ресурс саме для Вас!
_______________________________________________________
Якщо збираєтеся одружуватися, можете замовити собі фотографа на свадьбу🙂 . та ще одна прикольна штука пластиковые рольставни, чули про таке?!

Позначки: ,

Відповідей: 4 to “СкандІнавські аукціони – чесТні аукціони”

  1. Default Says:

    я також думаю що це підстава на цих аукціонах часто ставлять ботів які мають безкінечну суму ставок – і в них нереально виграти , тільки гроші на вітер але на Уторгові я часто бачив що речі вигравали з одної ставки , короче щоб дізнатись правду треба спробувати і виграти….

  2. Indragop Says:

    @Default
    Га🙂 . Виграєш – скажеш мені, а би тільки ніхто не знав😉 ги-ги

  3. Default Says:

    найбільшу недовіру в мене викликає ось це http://www.utorg.com.ua/Partners.aspx

  4. Indragop Says:

    @Default
    а в мене priz.in.ua – бо я взагалі на нього не зміг зайти

Залишити відповідь

