Як оправдовується byethost.com

Доброго часу доби, шановні читачі, сьогодні хочу розказати дещо про цей безкоштовний хостинг. Слава в інтернеті про  нього ходить різна, але я зустрічав більше схвальних відгуків. Тепер розкажу, що трапилось зі мною.

Розпочав я на byethost.com кілька проектів, спочатку дійсно був задоволений, жодних сейрозних претензій не було. Аж одного разу пише мені народ, що  замість сайту про вишиванки попадає на якийсь, фіг-зна який портал 6 ) .  Треба було щось вирішувати.

Спочатку спробував зайти в свій акаунт , аж -БАц! А він заблокований. Заходжу на головну хостингу, шукаю там тех. підтримку і складаю для них тікет.

День минув – відповіді нема, так другий, третій , десь через тиждень приходить мені відповідь такого змісту:

Your support ticket ID90914 has been updated, please log into your cpanel to see the full ticket log;

——————————

byethost.com replied—————————
helloOn our free servers we have systems in place to automatically prevent any account from using too much of the server resources.

REF:b5_3507726

This account had been suspended due to sending bulk emails. We do not allow mass emails in order to avoid our servers from becoming blacklisted by ISP;s.

Can you prevent your account from sending spam/mass emails?

regards

Короче, якщо перекласти на українську, то як мені здалося, мова йде про те, що з мого акаунту відправлялося купа спам-повідомлень і іншої нечесті і це сприяло перегруженню їхніх серверів. А в кінці питання: Чи можу я це припинити/блокувати?
Якщо чесно, відповідати зовсім не хочеться 1 )  Подивлюся, може згодом щось і накарлякаю. Але від хостингу повністю відмовлюся Ё) .
_______________________________________

А також можете почитати про комнатные растения або
купить орхидею. А якщо Ви дуже запарились, можете організувати собі отдых в коттеджах Норвегии

Позначки:

Відповідей: 8 to “Як оправдовується byethost.com”

  1. morfie Says:

    я думаю хостинг в цій ситуації невинен

    швидше за все тебе хакнув якийсь програміст і через твій акаунт відправляв спам

    попрацюй на захисті, якшо ти використовуєш готовий двигунець тоді або зміни взагалі або постав новішої версії

  2. Indragop Says:

    @morfie
    Кому потрібен мій фрі акаунт?! – зазвичай, якщо ламають, то хіба платні

  3. morfie Says:

    сайти на безкоштовних хостингах набагато лекше зломати

    тому що на безкоштовних сидять переважно аматори які ні бум бум в безпеці

  4. Indragop Says:

    Ти чув раніше про iframe ?

  5. morfie Says:

    це фрейм який можна відпозиціонувати як блок div

  6. Indragop Says:

    @morfie
    Короче, я чув, що деяким чином скомпонований, цей фрейм може тирити паси від фтп, як воно працює.. не знаю. А от джерело, з якого я про це довідувався, досить таки надійне

  7. morfie Says:

    перший раз про такий хак чую

    думаю там без пхп необійтися

  8. Indragop Says:

    точно!

Залишити відповідь

