І як воно було в Молодій Гвардії?!

Поиск усадеб, отдых на море и зеленый туризм в
сельской местности Украины.
____________________________________________
Доброго здоров’я, мої шановні читачі! Ось я і приїхав з свого відпочинку в УДЦ “Молода Гвардія” . Якщо брати загально, то всьому відпочинку можна покласти оцінку “8” за 10 – бальною шкалою.
Потрапив я в дружину “Прибережна” корпус якої знаходився в приміщенні школи “Молодої Гвардії”. Те що я там побачив аж ніяк не назвеш “Євро”, але на “5-6” тягне. Потім звик до всього і вони не видавалось таким поганим (Як не як на відпочинок найбільше впливають люди, а не меблі😉 ) Хавка (харчування) 5-разова : сніданок, обід, вечеря повноціна їжа, підвечірок і друга вечеря – фрукти, печеня, булочки або морозиво … п ) так вийшло, що я попав у 1 загін (типу найстаріші🙂 ) Вожаті : Ваан Хачікович (армян кажись 😀 ) і Альона Валеріївна (правда смішненько?! – навіть імя на суржику🙂 ) – Загалом непоганий дует “керовників” .
Душ і туалет спільні для одного поверху, один вішак на душу, 4 тумбочки на 10 людей ( замало, чи не так?! Проте тумбочки досить великі ) В кімнаті від 10 до 15 людей ( як на мене – непогано, навіть цікаво !) ) Літом на пляж відводиться 3-4 годин в різні частини доби, з них на купання – 30 – 40 хв, а то і менше ( особисто я не раз ходив в “самоволку” щоби вдосталь насолодитися купанням в морі) Пляж піщаний з ракушками, але знайти якусь прикольну ракушку не вдасться, кожного тижня їздить спеціальна машина, яка дробить їх
Було кілька гуртків : футбол, об’ємна пластика, лялька – мотанка, орігамі… і інше . Сам записався на орігамі, але якогось фіга попав на об’ємну пластику там і залишився аж поки не почалися змагання з футболу. Досить цікаво, до речі. Життя в таборі дуже активне, багато ігор, забав, реально вільного часу не більше 2 годин на день, а так цілий час чимось зайнятий. Багато дівчат і хлопців, загалом Молода Гвардія прийняла більше 1500 народу, в “Прибережному” – 200-300.
Була там і дівчина Катя, з якою познайомився під час одної з тих багаточисельних ігор (Вона грала циганку). Чудова дівчина, я точно запам’ятаю той час який провів з нею. то був напевно один із найкращих вечорів мого життя і нажаль останнім в моїй зміні. Отак познайомившись я був змушений другого дня вже з нею прощатися, сум з’їдав мене і їсть досі, можливо не так сильно, але знаю точно – їсть!
Отакий він був у мене, відпочинок в “Молодій Гвардії” =)
______________________________________________________
Магазин букля предлагает купить
книги
по лучшим ценам! Книга от 10грн!

Позначки: ,

Відповідей: 2 to “І як воно було в Молодій Гвардії?!”

  1. Зиновій Пипка Says:

    І тільки , коли , 3 восьмирічних школярів шляхом біржових махінацій , шантажу та відкатами заволоділи черговим траншем від МВФ , було прийнято рішення не називати їх діти-індиго , а організоване злочинне угрупування.”

  2. Indragop Says:

    Ми дивилися там фільм “Індиго”, але відношення до статті майже ніяке =)

Залишити відповідь

